Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą.
Zamówienia można dokonać poprzez allegro, przez formularz kontaktowy lub przez wysłanie zamówienia na adres biuro@zaproszeniawilan.pl.
1. W formularzu zamówienia proszę wpisać swój adres mail oraz parametry zaproszenia (rodzaj zaproszenia, wybrany rodzaj papieru ozdobnego, wstążki itp. zgodnie z oznakowaniem podanym na stronie zaproszeniawilan.pl)
2. W ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia klient otrzymuje projekt graficzny wnętrza wraz z rozmieszczeniem tekstu. Wykonanie projektu jest bezpłatne.
3. Klient może dokonać poprawek lub zaakceptować projekt.
4. Czas oczekiwania na każdą kolejną zmianę w projekcie nie przekracza 24 godzin.
5. Po ostatecznym zaakceptowaniu projektu przez klienta, przesłaniu danych do personalizacji* i odnotowaniu wpłaty na koncie bankowym sprzedającego następuje realizacja zamówienia, która trwa zwykle do 10 dni roboczych (wyłączając niedziele, święta i inne dni wolne ustawowo).
6. Przez akceptacją projektu rozumie się potwierdzenie zgodności danych zamieszczonych w projekcie. Klient ponosi odpowiedzialność za akceptację projektu, również jeżeli w późniejszym czasie ujawni błędy lub literówki. Takie reklamacje nie będą rozpatrywane.
7. Zamawiający może zamówić próbki produktów. Próbki nie podlegają personalizacji*.
8. Zamówione produkty wysyłane są przesyłką priorytetową Pocztą Polską, firmą kurierską DPD lub przez Paczkomat INPOST. Koszt dostawy wynosi:
- przy wysyłce max 5 sztuk produktów (próbka) [nie dotyczy Kartki-Pudełka] – 7 zł brutto
- przy wysyłce powyżej 5 sztuk produktów [nie dotyczy Kartki-Pudełka] – Paczkomat INPOST 9 zł brutto, Kurier DPD 15,50 zł brutto, Poczta Polska prorytet 16 zł brutto
- przy wysyłce Kartki-Pudełka – Paczkomat INPOST 9 zł brutto, Kurier DPD 15,50 zł brutto
*Jeśli klient wybrał opcję zaproszeń z personalizacją:
1. Imiona i Nazwiska gości powinny być odmienione tak, aby pasowały do treści zaproszeń, np:
... zapraszamy Pawła Nowaka z osobą towarzyszącą
2. Jeśli na zaproszeniach mają być wydrukowane zwroty Sz.P. , ks., lub inne to proszę je dopisać przy odpowiednich nazwiskach.
3. Listę można przesłać w dowolnym formacie, z zachowaniem zasady jedna linijka tekstu- jedno zaproszenie.
Za opóźnienia Poczty Polskiej w dostarczeniu przesyłek firma Wilan nie ponosi odpowiedzialności. W przypadku dostarczenia uszkodzonej paczki Klient zobowiązany jest do sporządzenia protokołu reklamacyjnego w obecności pracownika Poczty.